Περαστικά, πρόεδρε...
Σε επιτυχημένη επέμβαση στο γόνατο του, υποβλήθηκε ο πρόεδρος του ΣΥ.Δ.ΠΕ.ΔΩ. Ευθύμης Καλημεράκης. Ο ίδιος υπέστη ρήξη εσω μηνισκου με αναδίπλωση οπίσθιου κέρατος και θα μείνει εκτός δράσης σίγουρα για δύο μήνες. Η επέμβαση έγινε στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, όλα πήγαν καλά και το 12sports εύχεται ταχεία ανάρρωση στον Ευθύμη Καλημεράκη και γρήγορη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους.
































