Ανοίγει το στέκι του Ο.Φ. Ιστρίου!
Από το προσεχές Σάββατο ανοίιγει το στέκι του Ο.Φ. Ιστρίου, όπως ανακοίνωσε ηγ ομάδα. Αναλυτικά: ''Απ' αυτό το Σάββατο 28/6 και κάθε Σάββατο μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, η ομάδα μας ανοίγει το στέκι της, στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας του Αγίου Μερκουρίου στην Ιστριο. Με την ίδια ποιότητα και γεύση που έχετε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια, έτσι και φέτος σας περιμένουμε να περνάμε παρέα τα Σαββατόβραδα μας. Η στήριξη σας... δύναμη μας για να συνεχίσουμε''!
































