Στον Πολύστρατο ο Αντωναράκης!
Στον Πολύστρατο Λαέρμων θα παίξει τη νέα σεζόν ο Μάρκος Αντωναράκης, ο οποίος αγωνιζόταν στον Α.Σ. Χάλκης και είναι παιδί της ομάδας. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Το διοικητικό συμβούλιο του Πολυστρατου Λαερμων είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση ενός δικού μας παιδιού του Μάρκου Αντωναρακη από τον Α.Σ. Χάλκης. Καλή αρχή Μάκρο με υγεία και επιτυχία''!
































