Ο Κώτης στον Πολύστρατο Λαέρμων!
Στον Πολύστρατο Λαέρμων θα παίξει τη νέα σεζόν ο Λευτέρης Κώτης, ο οποίος ανακοινώθηκε από την ομάδα. Η ανακοίνωση: ''Η ομάδα του Πολύστρατου είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Λευτέρη Κώτη. Με πέρασμα από τον Διγενή, την ΑΕ Κατταβιάς και τους Πάνθηρες ο έμπειρος παίκτης, γνωστός για την ποιότητα και τη συνέπειά του εντός και εκτός γηπέδου, έρχεται να ενισχύσει σημαντικά το ρόστερ της ομάδας μας ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν. Τον καλωσορίζουμε θερμά και του ευχόμαστε μια χρονιά γεμάτη υγεία, επιτυχίες και πολλά γκολ''.
































