Ο Σβέρκος στον Ορφέα!
Μεταγραφή για τον Ορφέα, ο οποίος απέκτησε τον Ντίνο Σβέρκο, που αγωνιζόταν και παλαιότερα στην ομάδα. Η ανακοίνωση του Ορφέα: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τον Κωνσταντίνο (Ντίνο) Σβέρκο.
Ο ποδοσφαιριστής αγωνίζεται στο χώρο της μεσαίας γραμμής και επιστρέφει στην ομάδα μας, στην οποία αγωνίστηκε στο πρόσφατο παρελθόν, προκειμένου να την ενισχύσει ενόψει της σεζόν 2022-2023. Καλωσορίζουμε τον Κωνσταντίνο (Ντίνο) Σβέρκο στην οικογένεια του Α.Ο. Ορφέας και του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική σεζόν με υγεία''.
































