Σε δύσκολο όμιλο ο Υ.Σ. Ρόδου!
Στον όμιλο Αθηνών κληρώθηκαν φέτος οι γυναίκες του Υγρού Στίβου Ρόδου και θα έχουν αρκετά δύσκολο έργο κόντρα σε δυνατές ομάδες. Συγκεκριμένα η κλήρωση έφερε στο δρόμο της ροδίτικης ομάδας, τον Ολυμπιακό Αλίμου, τον Ηλυσιακό, το Περιστέρι και την Καστέλλα. Οι προπονήσεις συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς και το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 2 Ιουλίου στο κολυμβητήριο της Νέας Σμύρνης. Το επίπεδο είναι αρκετά δύσκολο, ωστόσο ο Υ.Σ. Ρόδος θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
































