Χωρίς Γκέζο και Γιώργου ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος!
Με πέντε απουσίες θα παρουσιαστεί ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος στην Καλαμάτα (Σάββατο 17:00), στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς κόντρα στην πρωταθλήτρια Καλαμάτα. Εκτός από τους τραυματίες Ρούσσο, Μπουσάι και Ρεκλείτη, εκτός αγώνα θα μείνουν επίσης ο Πολύδωρος Γκέζος και ο Γιάννης Γιώργου. Ο Βαγγέλης Χαντές δεν υπολογίζει στις υπηρεσίες δύο ποδοσφαιριστών του. Πρόκειται για τον ακραίο οπισθοφύλακα Πολύδωρο Γκέζο που συμπλήρωσε κίτρινες κάρτες και δηλώθηκε στο παιχνίδι με την Καλαμάτα να εκτίσει την ποινή του και τον μεσοαμυντικό Γιάννη Γιώργου που στο τέλος της αναμέτρησης με τον Αστέρα Βλαχιώτη αντίκρισε δεύτερη κίτρινη κάρτα για διαμαρτυρία και αποβλήθηκε από τον διαιτητή του αγώνα. Η προετοιμασία των «ερυθροκίτρινων» συνεχίζεται και ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος θα ταξιδέψει στην Καλαμάτα χωρίς άγχος και για να παίξει ελεύθερο ποδόσφαιρο, στο φινάλε της χρονιάς.
































