Βαριά ''καμπάνα'' για Καλλιθέα!
Όπως αναμενόταν ο Αστέρας Βλαχιώτη κέρδισε στα χαρτιά το παιχνίδι της 6ης αγωνιστικής με την Καλλιθέα (είχε λήξει με σκορ 1-2) και μάλιστα από την τελευταία αφαιρέθηκαν τρεις βαθμοί, με αποτέλεσμα από την Τρίτη θέση να βρεθεί στην έκτη. Η ανακοίνωση: «Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό Όργανο της Ένωσης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Α2 και Β Εθνικής Κατηγορίας έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:
ΚΑΤΑΚΥΡΩΝΕΙ τον αγώνα ΠΑΕ Αστέρας Βλαχιώτη – ΠΑΕ Καλλιθέα υπέρ της πρώτης με σκορ 3-0. ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ την αφαίρεση στην ΠΑΕ Καλλιθέα τριών βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα του τρέχοντος πρωταθλήματος 2020-21. ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ στην ΠΑΕ Καλλιθέα χρηματικό πρόστιμο 3.000 ευρώ. ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ την επιστροφή παραβόλου στην ΠΑΕ Αστέρας Βλαχιώτη.
































