Παρελθόν αποτελεί από τον Διαγόρα ο Μιχάλης Χατζηγεωργίου, ο οποίος δεν θα συνεχίσει στον «γηραιό» τη νέα αγωνιστική περίοδο και είναι ελεύθερος. Ο 26χρονος πλέι-μέικερ, που έπαιξε στον «γηραιό» και παλαιότερα σε Καλλιθέα, Ροδίων Άθλησις, Ανατόλια και Κολοσσό, θα αποχωρήσει από τους «κυανέρυθρους» και θα παίξει σε άλλη ομάδα τη νέα χρονιά. Ο Χατζηγεωργίου θα εξετάσει τις προτάσεις που έχει και θα αποφασίσει για την επόμενη μπασκετική του στέγη. Από τους ''κυανέρυθρους'' έχουν αποχωρήσει ήδη ο Samuel Keita και ο Άγγελος Μιρόσαβιτς, με τον Χατζηγεωργίου να γίνεται ο τρίτος που δεν θα συνεχίσει στην ομάδα, την προσεχή σεζόν.



































