Σε διαφορετικούς δρόμους θα πορευθούν ο Ατρόμητος Διμυλιάς και ο Αλέξανδρος Αλεξανδρής, όπως ανακοίνωσε η ομάδα. Η ανακοίνωση: ''Το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Σ. Ατρόμητος Διμυλιάς ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον τερματοφύλακα Αλέξανδρο Αλεξανδρή, έπειτα από επτά χρόνια κοινής πορείας. Ο Αλέξανδρος αποτέλεσε ένα από τα πιο σημαντικά στελέχη της ομάδας όλα αυτά τα χρόνια, συμμετέχοντας ενεργά στις επιτυχίες του συλλόγου, στις ανόδους και στις διακρίσεις που πέτυχε ο Ατρόμητος. Ο Αλέξανδρος αποχωρεί ως φίλος του Ατρόμητου Διμυλιάς και οι πόρτες του συλλόγου θα είναι πάντα ανοιχτές γι' αυτόν. Τον ευχαριστούμε θερμά για όσα προσέφερε όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής και προσωπικής του πορείας''.




































