Ο Κλεάνθης Παραδεισίου εξέδωσε ανακοίνωση για την επαναλειτουργία των ακαδημιών. Αναλυτικά: ''Η ημέρα που όλοι περιμένουμε το τελευταίο διάστημα πλησιάζει... Μετά από Υπουργική απόφαση είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επαναλειτουργία των Τμημάτων Υποδομής του Α.Ε.Σ. Κλεάνθης τη Δευτέρα 17/5/2021 το γήπεδο μας θα γεμίσει ξανά χαμόγελα και παιδιά! Η λειτουργία της ακαδημίας μας θα είναι ,όπως πάντα, σύμφωνη με ό,τι έχει εξαγγείλει η ΓΓΑ και τηρώντας στο έπακρο τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα που ορίζει... Μεριμνα μας τα παιδιά μας να είναι ασφαλή και να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που αγαπούν. Με την ελπίδα αυτός ο εγκλεισμός του τελευταίο εξαμήνου να ήταν και ο τελευταίος... Σκοπός και επιθυμίας μας να συνεχίσουμε την λειτουργία μας μέχρι τις 31/7''!





































