Ο Ηρακλής Μαριτσών ευχαρίστησε τη Δόξα Καρδάμαινας για τη φιλοξενία στο μεταξύ τους παιχνίδι. Αναλυτικά: ''Το Δ.Σ. του Ηρακλή Μαριτσών αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια τη διοίκηση της Δόξας Καρδαμαινας για την άψογη φιλοξενία που παρείχαν στην αποστολή της ομάδας μας. Επιφυλασσόμαστε να ανταποδώσουμε την φιλοξενία στον Β΄ Γύρο, και ευχόμαστε καλή συνέχεια στην ομάδα της Δόξας Καρδαμαινας''.





































