Άρχισε επίσημα από σήμερα το απόγευμα η "εποχή" Σάσα Γιόνοβιτς στον Άγιο Γεώργιο. Ο Σερβοέλληνας τεχνικός παρουσιάστηκε από την διοίκηση στους παίκτες και ξεκίνησε το έργο του, έχοντας στο πλευρό του τον Γιάννη Χαρακίδη. Με το "καλημέρα" ο έμπειρος προπονητής θέλησε να δώσει το... στίγμα του με την ομιλία που είχε μαζί με τους ποδοσφαιριστές του. Μέσα στην εβδομάδα μάλιστα θα έχει την ευκαιρία να δει τους νέους παίκτες του στις φιλικές αναμετρήσεις με Αστέρα Μασσάρων και Ηρακλή Λάρδου την Τετάρτη και το Σάββατο αντίστοιχα.





































