Με έντονα και φιλικά συναισθήματα διεξήχθη σήμερα στο δημοτικό γήπεδο Τήλου «Ανδρέας Παπανδρέου» ο φιλικός αγώνας ανάμεσα στον Α.Σ. Τήλος και τον Ο.Φ. Ιστρίου, που έληξε ισόπαλος με σκορ 1-1. Το φιλικό διεξήχθη προς τιμή του Νίκου Κωστίδη. Για την ιστορία το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο και το αποτέλεσμα δίκαιο. Οι γηπεδούχοι άνοιξαν το σκορ για να ισοφαρίσει ο Ο.Φ.Ι. με γκολ του Νίκου Κωστίδη του Ι. Ενα γκολ που το αφιέρωσε στον τιμώμενο ξάδερφο του. Στο ημίχρονο ο Ο.Φ. Ιστρίου τίμησε με αναμνηστικές πλακέτες τον Νίκο Κωστίδη, τη δήμαρχο Τήλου Μαρία Καμμά και την ομάδα της Τήλου, για την άψογη φιλοξενία. Ο Ο.Φ. Ιστρίου ευχαριστεί τις γυναίκες του νησιού για τον πλούσιο μπουφέ που με τόσο μεράκι ετοίμασαν. Ο Ο.Φ.Ι. επιστρέφει στη Ρόδο με τις καλύτερες εντυπώσει και εύχεται καλή ποδοσφαιρική σεζόν στην ομάδα της Τήλου, με υγεία και κάθε επιτυχία.





































