Ξεκίνησε χθες το απόγευμα στο γήπεδο Καρδάμαινας η προετοιμασίας της Δόξας για τη νέα χρονιά που θα βρει την ομάδα στην Α’ κατηγορία Δωδεκανήσου. Η ομάδα της Καρδάμαινας με νέο προπονητή, τον Κατέ Φονσέκα και άκρως ενισχυμένη αφού έχει κινηθεί εντυπωσιακά στο μεταγραφικό παζάρι αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική την φετινή χρονιά. Από χθες λοιπόν οι ποδοσφαιριστές του Βραζιλιάνου μπήκαν στα “βάσανα” ενώ το παρών έδωσαν και αρκετά μέλη της διοίκησης όπως και ο πρόεδρος της ομάδας Μιχάλης Κουτσούφης. Άπαντες έδειξαν διάθεση και θέληση με το καλημέρα για να μπορέσει η ομάδα να παρουσιαστεί έτοιμη στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος.
ΠΗΓΗ: GIAFKASPORTS.GR





































