Συνάντηση με τον υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, τον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο και τον δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Καμπουράκη είχε χθες το απόγευμα στο εστιατόριο "Αργώ" στο Χαράκι ο πρόεδρος του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας Νίκος Καυκάκης μετά από πρόσκληση του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας, Παναγιώτη Σακελλάρη. Θέμα συζήτησης αποτέλεσε φυσικά το τοπικό ποδόσφαιρο του νόμου μας, η... εποχή κορωνοϊού που το επηρεάζει σημαντικά και άλλα θέματα γύρω από τον βασιλιά των σπορ και όχι μόνο.




































