Ακόμη δυο παίκτες ανανέωσαν την συνεργασία τους με την Δόξα Καρδάμαινας. Ο λόγος για τον Αλέξανδρο Τσέλα και τον Αντώνη Πόγια θα φορούν τα «μελανόλευκα» και τη νέα σεζόν στην Α’ κατηγορία Δωδεκανήσου. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Ο Α.Σ. Δόξα Καρδάμαινας ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Αντώνη Πόγια και Αλέξανδρο Τσέλα. Είναι χαρά μας που δύο αθλητές που έχουν ξεκινήσει απ’ τις ακαδημίες της ομάδας θα βρίσκονται στο ρόστερ της πρώτης ομάδας στο νέο πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας. Τους ευχόμαστε καλή σεζόν χωρίς τραυματισμούς''.





































