Παρελθόν αποτελεί από τον Άγιο Γεώργιο Μαλώνας ο Δημήτρης Ζαχαριάς. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Η διοίκηση του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας ανακοινώνει το φιλικό "διαζύγιο" με τον Δημήτρη Ζαχαριά. Ο νεαρός αμυντικός ήρθε στην ομάδα μας τον Ιανουάριο και έβαλε και αυτός το δικό του λιθαράκι για την άνοδο στην Α' κατηγορία. Για προσωπικούς λόγους αποφάσισε να μην συνεχίσει μαζί μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική του καριέρα, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο''.




































