Στον πάγκο του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας θα βρίσκεται και τη νέα χρονιά στη Β' Κατηγορία ο Μιχάλης Κουτσουμπάρης, με τον οποίο ανανεώθηκε και επίσημα η συνεργασία. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Η Διοίκηση του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή, Μιχάλη Κουτσουμπάρη. Για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν ο έμπειρος κοουτς θα παραμείνει στο τιμόνι της ομάδας μας''.
*Στη φωτογραφία μαζί με τον γενικό αρχηγό, Μανώλη Ντύρο.




































