Ανοιχτή γενική συνέλευση θα κάνει ο Άγιος Γεώργιος Μαλώνας, ο οποίος εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση: ''Μπορεί να διανύουμε δύσκολες ημέρες, αλλά γνωρίζουμε την αγάπη όλων των συγχωριανών μας για τον Άγιο Γεώργιο. Εμείς σαν διοίκηση συνεδριάσαμε και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το έργο που ξεκίνησαμε με στόχο έναν Άγιο πρωταγωνιστή. Εν αναμονή της απόφασης της ΕΠΣΔ, προκειμένου να γνωρίζουμε σε ποια κατηγορία θα αγωνιζόμαστε (πιθανότερο "σενάριο" στη Β' κατηγορία), καλούμε άπαντες σε ανοιχτή Γενική Συνέλευση. Ευπρόδεκτοι είναι όλοι όσοι αγαπάνε την ομάδα και θέλουν να βοηθήσουν για να συνεχιστεί η ανοδική πορεία. Βοήθεια δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά να σταθούμε όλοι δίπλα στην ομάδα του χωριού μας και να αισθανθεί η διοίκηση ότι δεν είναι μόνη και "τρέχουν" 4-5 άτομα το σωματείο. Προσεχώς θα ανακοινωθεί η ημερομηνία της Γ.Σ. και που θα φιλοξενηθεί. Αγκαλιάστε όλοι τον Άγιο Γεώργιο Μαλώνας. Ενωμένοι μπορούμε πολλά''.




































