Στις 3 Φεβρουαρίου 2011 ο Γ.Σ. Διαγόρας ηττήθηκε με 1-0 από τον Ατρόμητο, στο πλαίσιο του κυπέλλου Ελλάδας. Η ομάδα του Γιώργου Δώνη είχε κερδίσει με 2-0 στο Περιστέρι και επικράτησε και στη Ρόδο, παίρνοντας το εισιτήριο για τα ημιτελικά του θεσμού. Στο πρώτο ημίχρονο, ο Ατρόμητος μπήκε δυνατά για να σημειώσει ένα τέρμα και να εξασφαλίσει την πρόκριση, δημιούργησε τις προϋποθέσεις και τα κατάφερε με τον Σαγκανόφσκι. Διαιτητής ήταν ο Κύρκος (Ηπείρου) και βοηθοί του οι Αργυρός (Αθηνών) και Αναστόπουλος (Αρκαδίας). Το 12sports σας θυμίζει το φωτορεπορτάζ του αγώνα στο δημοτικό στάδιο…
Γ.Σ. ΔΙΑΓΟΡΑΣ (Πέτρος Ρουτζιέρης): Ταμπάσης (46' Τυρέλης), Απ. Σκόνδρας, Σαλαμαστράκης, Ρέγες (61' Πεταυράκης), Σπάρταλης, Γκούντμαν, Γεωργίου (61' Φράγκος), Προβατίδης, Ταραχούλσκι, Πουλόπουλος, Πλάτανος.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ (Γιώργος Δώνης): Ιτάνζ, Νάστος, Σαμπού, Σφακιανάκης, Μπαζίνσκι, Νεμπεγλέρας (68' Μπρίτο), Αναστασάκος (81' Καμαρά), Σαρμιέντο, Σαγκανόφσκι (63' Καραγκούνης), Σκόνδρας, Καραλής.





































