Τη χρονιά 2011-12 ο Γ.Σ. Διαγόρας υποδέχθηκε την Αναγέννηση Γιαννιτσών για το πρωτάθλημα της Football League. Οι «κυανέρυθροι» είχαν στον πάγκο τους τον Μιχάλη Τσιβρινή και η αναμέτρηση (όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες) διεξήχθη σ’ ένα βαρύ αγωνιστικό χώρο, στο δημοτικό στάδιο λόγω της βροχής που προηγήθηκε. Το 12sports σας θυμίζει την αναμέτρηση…




































