Στις 12 Μαρτίου 2006 ο Γ.Σ. Διαγόρας υποδέχθηκε στο δημοτικό στάδιο τον πανίσχυρο και ανερχόμενο Αστέρα Τρίπολης, από τον οποίο ηττήθηκε με 1-0. Ο Αστέρας ξεκινούσε την ανοδική του πορεία προς την Α’ Εθνική και μάλιστα τη σεζόν 2005-06 στέφθηκε πρωταθλητής στον όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής, κάνοντας μία εξαιρετική χρονιά. Το 12sports σας θυμίζει το φωτορεπορτάζ του αγώνα Διαγόρας- Αστέρας Τρίπολης 0-1.




































