Τη σεζόν 2005-06 ο Γ.Σ. Διαγόρας υποδέχθηκε τον Πανσερραϊκό (αγωνιζόταν τότε στη Β’ Εθνική) για το θεσμό του κυπέλλου Ελλάδας. Μετά την πρόκριση επί του Θερμαϊκού Θέρμης με 3-0, οι «κυανέρυθροι» (έπαιζαν στη Γ’ Εθνική), υποδέχθηκαν το ιστορικό σωματείο των Σερρών. Η κανονική διάρκεια του αγώνα και η παράταση έληξαν με σκορ 1-1 και ο νικητής αναδείχθηκε στη διαδικασία των πέναλτι. Ο Πανσερραϊκός ήταν πιο ψύχραιμος και με σκορ 5-4 απέκλεισε τον Διαγόρα… Το 12sports σας θυμίζει το φωτορεπορτάζ εκείνου του αγώνα στις 2 Σεπτεμβρίου 2005.





































