Η ισχύς εν τη ενώσει… Αύριο στις 15:00 η ομάδα U16 της L.F.C. Ιάλυσος θα παίξει στο στάδιο «Ανταγόρας» της Κω κόντρα στον τοπικό Φιλίνο για το κύπελλο Ελλάδας, ωστόσο οι νεαρές αθλήτριες δεν θα είναι μόνες τους. Κι αυτό γιατί με πρωτοβουλία του προέδρου του συλλόγου Μιχάλη Κρίγκου, θα ταξιδέψουν μαζί με την αποστολή της ομάδας και οι αθλήτριες της γυναικείας ομάδας. Όπως είναι γνωστό στο τμήμα U16 προπονήτρια ανέλαβε η Γέλενα Ντιμιτρίεβιτς, ενώ στο νησί του Ιπποκράτη θα ταξιδέψουν κανονικά ο πρόεδρος Μιχάλης Κρίγκος, η γενική αρχηγός και αθλήτρια της ομάδας Άννα Μπουλαφέντη, ο προπονητής της γυναικείας ομάδας Βαγγέλης Χατζηαντωνίου και όλες οι αθλήτριες της του τμήματος. Με τον τρόπο αυτό τα νεαρά κορίτσια της L.F.C. Ιάλυσος θα έχουν τη δική τους κερκίδα στο στάδιο «Ανταγόρας», αποδεικνύοντας το οικογενειακό κλίμα στις τάξεις της ομάδας. Η αποστολή της L.F.C. Ιάλυσος θα αναχωρήσει το πρωί με το «καταμαράν» για την Κω και θέλει τη νίκη- πρόκριση, προκειμένου να αντιμετωπίσει στη συνέχεια το νικητή του αγώνα Αγία Παρασκευή- Λεοντικός Κηφισιάς.




































