Η διοίκηση του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας ευχαριστεί θερμά τους φίλους της ομάδας μας που και χθες έδωσαν δυναμικό παρών στις εξέδρες του γηπέδου και βοήθησαν να έρθει η νίκη. Συγχαρητήρια στο διαιτητικό τρίο και ευχόμαστε καλή συνέχεια και επίτευξη των στόχων στο φίλο σωματείο του Πολύστρατου Λαέρμων Παράλληλα εκφράζουμε τις ευχές μας για ταχεία ανάρρωση στον ποδοσφαιριστή του συλλόγου των Λαέρμων, Κυπραίο. Με τους φίλους της ομάδας μας ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το εντός έδρας ντέρμπι με την Αναγέννηση Έμπωνας, ενώ το Σάββατο υπάρχει το εξ αναβολής παιχνίδι στη Σύμη. Συνεχίζουμε όλοι μαζί, μια γροθιά!




































