Χωρίς τον Άρη Παναγιωτόπουλο θα συνεχίσει στην Α' Κατηγορία ο Διαγόρας Βατίου. Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής αποτελεί παρελθόν από τον σύλλογο, ανακοινώνοντας τα εξής: ''Πέρασαν 2,5 χρόνια από την ημέρα που ήρθα σε αυτήν την ομάδα. Γνώρισα και συνεργάστηκα με πολλούς εξαίρετους ανθρώπους και ποδοσφαιρικούς χαρακτήρες. Περάσαμε παρά πολλά μαζί … με αποκορύφωμα τον περσινό μας άθλο! Χαίρομαι που υπήρξα ένα κομμάτι αυτής της ομάδας και αυτού του υπέροχου ταξιδιού! Ήμασταν μια ομάδα, μια παρέα, μια οικογένεια! Όταν φοράς αυτή την φανέλα αισθάνεσαι τιμή και περηφάνια !!! Ο Διαγόρας Βατίου ήταν και θα είναι μέσα στην καρδιά μου! Εύχομαι με την σειρά μου καλή συνέχεια σε όλους σας! Γιάννη Καμπούρη ό,τι και να πω για σένα είναι πολύ λίγο, είτε ποδοσφαιρικό, είτε σαν άνθρωπος! Σε ευχαριστώ για όλα''
Υ.Γ. Εις το επανιδείν!».





































