Ο Πανιώνιος Λέρου απέστειλε μία πολύ όμορφη ευχευτήρια κάρτα που γράφει: ''Το διοικητικό συμβούλιο, το τεχνικό επιτελείο και οι μικροί μας αθλητές σας εύχονται να έχετε καλά Χριστούγεννα, καλή χρονιά πάντα με υγεία κι ευτυχία! Καλή αντάμωση λοιπόν με το νέο έτος και με έναν τεράστιο σάκο ..γεμάτο ιδέες! Χρόνια σας πολλά''.



































