Ανακοίνωση με την οποία ευχαρίστησε τον Καλυμνιακό για την φιλοξενία αλλά και το ενδιαφέρον που έδειξαν για τον τραυματισμό του Βασίλη Γρύλλη εξέδωσε η ομάδα του Ξάνθου Πάτμου. Αναλυτικά: Το Δ.Σ του Ξάνθου Πάτμου θέλει να ευχαριστήσει την ομάδα του Καλυμνιακού για τη φιλοξενία καθώς και για το ενδιαφέρον του, για τον παίχτη μας που τραυματίστηκε, Βασίλη Γρύλλη!





































