Η Α.Ε. Κατταβιάς τα βρήκε σκούρα στην Τήλο αλλά τελικά κέρδισε τον τοπικό Α.Σ. με 4-3 στη διαδικασία των πέναλτι (κ.α. 2-2, παρ. 3-3), παίρνοντας το εισιτήριο της πρόκρισης για τη γ’ φάση του κυπέλλου Δωδεκανήσου. Το παιχνίδι είχε συγκλονιστική εξέλιξη και κρίθηκε στα πέναλτι. Ο Καμμάς άνοιξε το σκορ στο 47’ για τους γηπεδούχους, αλλά η Α.Ε. Κατταβιάς αντέδρασε και προηγήθηκε 1-2 με γκολ των Διακάκη και Σαλαμαστράκη. Ο Κότσι στο 93’ ισοφάρισε σε 2-2 για να πάει το παιχνίδι στην παράταση. Και πάλι ο Καμμάς έκανε 3-2 για τον Α.Σ. Τήλος, ενώ στο 118’ ο Νασόπουλος ισοφάρισε σε 3-3 για να… οδηγηθεί το παιχνίδι στα πέναλτι με τους Ροδίτες να παίρνουν τη νίκη.




































