Ο Γιώργος Μυλωνάς αποχώρησε από την Α.Ε. Κατταβιάς και θέλησε να ευχαριστήσει την ομάδα για την άριστη συνεργασία. Αναλυτικά: ''Πολλές φορές κάνουμε πράγματα που είναι πάνω από τη θέληση μας. Δυστυχώς βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να αποχωρήσω από την Α.Ε. Κατταβιάς λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, που δεν μου επιτρέπουν να ασχοληθώ πλέον με την ομάδα. Μετά από ενάμιση χρόνο άριστης συνεργασίας με την Α.Ε. Κατταβιάς, αποχωρώ από την ομάδα, έχοντας δώσει ότι καλύτερο μπορώ ως βοηθός προπονητή. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση, τον προπονητή Μανώλη Φραντζή και όλους τους ποδοσφαιριστές για την άριστη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το χρονικό διάστημα και εύχομαι ολόψυχα στην Α.Ε. Κατταβιάς να πετύχει τους στόχους της. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει γιατί έχει στέρεες βάσεις και ανθρώπους που την αγαπάνε. Δεν λέω αντίο, αλλά στο επανιδείν''.





































