Η Α.Ε. Λέρου ευχαρίστησε τον Άρη Αρχαγγέλου για τη φιλοξενία στο μεταξύ τους παιχνίδι την περασμένη Τρίτη. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Η Α.Ε Λέρου αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει και δημόσια την ομάδα του Άρη Αρχαγγέλου στο μεταξύ μας παιχνίδι και δεσμεύεται για ανάλογη υποδοχή στον δεύτερο γύρο''.




































