Με ανακοίνωση της η Άρτεμις Σπανού, ευχαρίστησε τους ανθρώπους του Πανιωνίου Λέρου για την πρόσκληση να πάρει μέρος στο Leros Basketball Camp, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο νησί της Αρτέμιδος. Αναλυτικά: «Μεγάλη τιμή και χαρά να βρίσκομαι στο πρώτο camp που διοργάνωσε ο Πανιώνιος Λέρου στη γεννήτορα μου. Ένα camp με τεράστια διάθεση από όλους και το πιο σημαντικό ότι τα παιδιά το χάρηκαν και το διασκέδασαν με πολλές ώρες μπάσκετ, το άθλημα που αγαπάμε. Ένα μεγάλο μπράβο στους προπονητές για τη θέληση και την υπομονή τους και ανυπομονούμε όλοι για την επόμενη χρονιά να ξαναβρεθούμε στο γήπεδο πάλι όλοι μαζί».




































