Η ενίσχυση του Διαγόρα Βατίου συνεχίζεται... Η ομάδα του Γιάννη Καμπούρη απέκτησε και τυπικά τον Μιχάλη Μόσχο από τον Άρη Αρχαγγέλου, ενισχύοντας σημαντικά το ρόστερ εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Παράλληλα στους ''κυανέρυθρους'' θα παίξει ο Αριστείδης Λάππας, ο οποίος βρισκόταν για σπουδές στη Θεσσαλονίκη και αγωνιζόταν σε ομάδες ΑΣ' Κατηγορίας. Ο Λάππας είχε ξεκινήσει από τα τμήματα υποδομής του Διαγόρα. Τέλος, αποκτήθηκε ο 17χρονος Φώτης Κονόμι, που μέχρι και πέρσι αγωνιζόταν στον Α.Σ. Αρένα!




































