Τόπο στα νιάτα από τον Διαγόρα Βατίου, ο οποίος απέκτησε τρεις νεαρούς παίκτες εν όψει της νέας χρονιάς. Ο λόγος για τον 18χρονο Κεμάλ Κιλασίν (από την Α.Ε. Κατταβιάς), τον 16χρονο Ερνέστο Κουλολι (από το εφηβικό τμήμα του Α.Σ. Αρένα και μέλος της μικτής Δωδεκανήσου) και τον 17χρονο τερματοφύλακα Γιάννη Πελαρδή (επίσης του Α.Σ. Αρένα). Ο τελευταίος θα πλαισιώσει τους έμπειρους Δαρζέντα και Μαυρουδή και έτσι σχηματίστηκε η τριπλέτα των γκολκίπερ για τη νέα χρονιά.




































