Ενδιαφέρον για την απόκτηση του Αντώνη Διακάκη, του Λευτέρη Κώτη και του Παύλου Τσιπιζίδη έχει δείξει τις τελευταίες μέρες η Α.Ε. Κατταβιάς. Ο επιθετικός Αντώνης Διακάκης και ο αριστερός οπισθοφύλακας Λευτέρης Κώτης την περασμένη σεζόν αγωνίστηκαν στον Διγενή ο οποίος υποβιβάστηκε στην Β’ Κατηγορία και πριν από μερικές ημέρες οι Κοσκινιάτες γνωστοποίησαν ότι δεν συμφώνησαν στην ανανέωση των συμβολαίων τους. Ο Παύλος Τσιπιζίδης στο πρώτο μισό της περασμένης σεζόν αγωνίστηκε στον Διγενή και στην συνέχεια στην Α.Ε. ΔΙ.ΑΣ., με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι ο έμπειρος μεσοεπιθετικός θα επιστρέψει στο νησί μας και ήδη βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους «κιτρινόμαυρους».





































