Ξεκίνησε η δουλειά στον Διαγόρα Βατίου εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου... Κι αυτό γιατί, η ομάδα ανακοίνωσε τις τέσσερις πρώτες ανανεώσεις για τη νέα χρονιά. Συγκεκριμένα στα ''κυανέρυθρα'' θα ντυθούν ξανά οι Έλληνας, Λαζίδης, Δαρζέντας και Πουλάι, που συμφώνησαν να παραμείνουν στους Βατενούς και να τεθούν ξανά στη διάθεσή του Γιάννη Καμπούρη. Την προσεχή εβδομάδα θα γίνει συνάντηση και με άλλους παίκτες του βασικού κορμού, για να παραμείνουν και την προσεχή χρονιά στον Διαγόρα Βατίου.




































