Στο πρωτάθλημα παγκορασίδων θα συμμετέχει για πρώτη φορά στην ιστορία του, τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Πανιώνιος Λέρου. Η δουλειά με τις μικρές αθλήτριες έχει ξεκινήσει από πέρσι, με τους Λεριούς να συμμετέχουν για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα των παγκορασίδων της νέας χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι την προσεχή αγωνιστική περίοδο, ο Πανιώνιος θα συμμετέχει επίσης στα πρωταθλήματα εφήβων, παμπαίδων και μίνι. Τέλος, οι προπονήσεις των τμημάτων θα συνεχιστούν μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, με τον Γιάννη Μωραΐτη να περιμένει τους παίκτες του στο κλειστό γυμναστήριο της Μερικιάς.




































