Με το καθιερωμένο πλέον φιλικό ανάμεσα στην πρώτη ομάδα και στην ομάδα των παλαιμάχων ολοκληρώθηκε ακόμη μια χρονιά για τη Δόξα Καρδάμαινας, που την έχει βρει να διεκδικεί ξανά το πρωτάθλημα και την άνοδο της στην Α' Κατηγορία. Νέοι και παλιοί παίκτες είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν απ' την καθημερινότητα, να παίξουν ποδόσφαιρο και να ευχηθούν καλές γιορτές με υγεία και επιτυχίες για την ομάδα. Στην διάρκεια της αναμέτρησης έγινε και η κλήρωση για την λαχειοφόρο που έτρεχε η ομάδα με νικητή τον Γιάννη Κουτσούφη.
ΠΗΓΗ: GIAFKASPORTS.GR





































