Η διοίκηση του Α.Ε.Σ. Ευκλής Σορωνής με την ολοκλήρωση του καθιερωμένου ετήσιου τουρνουά ''Κλεόβουλος Χατζηγεωργίου'',θα ήθελε να ευχαριστήσει τους υπευθύνους όλων των ακαδημιών, τους προπονητές,τα παιδιά και τους γονείς για την τιμή που μας έκαναν με την συμμετοχή τους στο τουρνουά, να ευχηθεί σε όλους καλή ποδοσφαιρική σαιζόν με υγεία και πολλά χαμόγελα και να ανανεώσει το ραντεβού για του χρόνου





































