Ο Πανιώνιος Λέρου φέτος δήλωσε συμμετοχή μόνο στο παιδικό πρωτάθλημα, ενώ θα δώσει το «παρών» και στα μίνι. Οι Λεριοί δεν συμπληρώνουν ικανό αριθμό εφήβων για να παίξουν στο αντίστοιχο πρωτάθλημα και το αίτημα τους να αγωνιστούν με περισσότερους από τέσσερις παίδες δεν έγινε φυσιολογικά δεκτό από την Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Έτσι, οι Λεριοί δεν θα πάρουν μέρος φέτος σε έφηβους και παμπαίδες, δηλώνοντας συμμετοχή μόνο σε παίδες και μίνι.



































