Στην Κω βρέθηκαν τα αγόρια της Ακαδημίας Καλύμνου, προκειμένου να πάρουν μέρος στο τουρνουά της Α.Ε. Δικαίου στη μνήμη του Γιάννη Μαύρου. Για μία ακόμη χρονιά, η ομάδα του Χρήστου Καλαϊτζίδη ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα των Κώων και ταξίδεψαν για να συμμετάσχουν στο τουρνουά. Το 12sports σας παρουσιάζει ένα μικρό φωτορεπορτάζ από την παρουσία της Ακαδημίας Καλύμνου στο τουρνουά, που διοργανώνει κάθε χρόνο η Α.Ε. Δικαίου στη μνήμη του αδικοχαμένου αθλητή.



































