Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία για τέταρτη συνεχή χρονιά η συμμετοχή των επιλεγμένων παιδιών του προπονητικού κέντρου της Ρόδου, στο ετήσιο τουρνουά του Π.Α.Ο.Κ. στη Θεσσαλονίκη! Οι ομάδες μας αγωνίστηκαν στη Νέα Μεσήμβρια το Σάββατο και την Κυριακή και αντιμετώπισαν ομάδες από 10 προπονητικά κέντρα του ΠΑΟΚ από όλη την Ελλάδα! Η παρουσία των ομάδων μας, εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου, ήταν πάρα πολύ καλή και απέσπασε τα εγκωμιαστικά σχόλια των υπευθύνων και των προπονητών του ΠΑΟΚ! Τα παιδιά της ΡΟΔΟΥ έδειξαν ότι διαθέτουν πλούσιο ταλέντο και οι εμπειρίες που αποκόμισαν ήταν κάτι παραπάνω από πολύτιμες! Η διαδικασία παρακολούθησης και εξέλιξης είναι συνεχής και η επιλογή των παιδιών είναι μια μοναδική ευκαιρία, να αναδείξουν και να αξιοποιήσουν το ταλέντο τους! Οι δραστηριότητες του ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ του ΠΑΟΚ στη ΡΟΔΟ, για την φετινή σεζόν ολοκληρώθηκαν με την συμμετοχή στο τουρνουά και η επανέναρξη των προπονήσεων θα είναι το προσεχή Σεπτέμβρη! Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και στις οικογένειες τους καλό καλοκαίρι!




































