Τρία «μεγάλα διπλά» έβαλαν στο κόλπο της παραμονής τη Δόξα Καρδάμαινας… Η ομάδα του Δημήτρη Χρυσόπουλου στα τρία τελευταία παιχνίδια της μακριά από την Καρδάμαινα, κατάφερε να πάρει τα «τρίποντα» και ως εκ τούτου να μπει ξανά σε τροχιά παραμονής. Η αρχή έγινε την 21η αγωνιστική στα Μαριτσά (1-2) και η συνέχεια τις δύο τελευταίες αγωνιστικές. Οι Κώοι επικράτησαν στην Παστίδα του τοπικού Αστέρα με 2-0 και χθες στην Κάρπαθο του Ποσειδώνα με 1-0. Το 3 στα 3 και οι 9 βαθμοί κρατούν ακόμη ζωντανή τη Δόξα Καρδάμαινας, που θα υποδεχθεί την επόμενη αγωνιστική τον τέταρτο Απόλλωνα Καλυθιών.
ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΝΙΚΕΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
21η: Ηρακλής Μαριτσών- Δόξα Καρδάμαινας 1-2
23η: Αστέρας Παστίδας- Δόξα Καρδάμαινας 0-2
24η: Ποσειδών Καρπάθου- Δόξα Καρδάμαινας 0-1




































