Τι κι αν βρέθηκε πίσω στο σκορ, τι κι αν έπαιζε με παίκτη λιγότερο για 20 λεπτά, τι κι αν αγωνιζόταν απέναντι σε μία ομάδα που «καιγόταν» για τη νίκη… Ο Διγενής Κοσκινού δεν κατάλαβε τίποτα και κέρδισε με 2-1 στην Καρδάμαινα την τοπική Δόξα, στην οποία πλέον έβαλε πολύ δύσκολα για την παραμονή της στην Α’ Κατηγορία. Ο Διγενής συνεχίζει την εκπληκτική του πορεία τον τελευταίο καιρό (6-3-0) και μοιάζει με «τρένο» που δεν κάνει στάση πουθενά. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν 1-0 με τον Αρκούδα στο 38’, ωστόσο ο Διγενής ισοφάρισε με τον Τσιπιζίδη στο 48’ (1-1) και στο 63’ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι ο Διακάκης έκανε το 1-2. Η Δόξα Καρδάμαινας έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να ισοφαρίσει αλλά ο Ζερβός αστόχησε σε πέναλτι στο 70’, ενώ στο 75’ ο Διγενής έμεινε με 10 παίκτες λόγω της αποβολής του Χατζηνικόλα. Παρά το γεγονός αυτό οι Κοσκινιάτες πήραν το «τρίποντο» και συνεχίζουν την πορεία… πρωταθλητισμού τους τελευταίους μήνες.





































