Μετά από πέντε συνεχόμενες νίκες, ο Ευκλής Σορωνής γνώρισε ξανά την πικρή γεύση της ήττας. Οι Σορωνιάτες ηττήθηκαν με 2-1 από τον Πολυβώτη στη Νίσυρο, στο ματς με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 17ης αγωνιστικής στον 2ο όμιλο της Β’ Κατηγορίας. Εκμεταλλευόμενος τη δύναμη της έδρας του, ο Πολυβώτης πέτυχε μία ακόμη πολύτιμη νίκη και συνεχίζει την πολύ καλή φετινή πορεία του στο πρωτάθλημα, ανεβαίνοντας στην 4η θέση του βαθμολογικού πίνακα. Στο 30' ο Βασίλης Χατζηνικολάου έκανε το 1-0 και στο 44' ο Σφακιανός το 2-0 για τους γηπεδούχους. Το μόνο που κατάφερε ο Ευκλής ήταν να μειώσει σε 2-1 στο 75' με φάουλ του Παπανικολάου.




































