Τη μεγάλη ευκαιρία να ανάβει μόνη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα του ομίλου νήσων έχασε η Αναγέννηση Ασφενδιού, η οποία αναδείχθηκε ισόπαλη 1-1 με την Α.Ε. Λέρου κι έτσι παρέμεινε στη δεύτερη θέση. Οι Κώοι προηγήθηκαν στο 66’ με τον Βογιατζή, ωστόσο τρία λεπτά αργότερα έμειναν με παίκτη λιγότερο, αφού αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα ο Τσιφτσίδης. Οι Λεριοί το εκμεταλλεύθηκαν αυτό και κατάφεραν να ισοφαρίσουν (1-1) στο 81’ με τον Καράγκιολη. Αξίζει να σημειωθεί ότι αναβλήθηκε το παιχνίδι του 1ου ομίλου ανάμεσα στον Α.Σ. Τήλος και τον Ακουσίλαο Φανών.




































