Ανακοίνωση διαμαρτυρίας εξέδωσε ο Άγιος Γεώργιος Μαλώνας για το παιχνίδι με την Κύπρο. Αναλυτικά: ''Η διοίκηση του Αγίου Γεωργίου Μαλώνας συγχαίρει την ομάδα της Κύπρου για τη νίκη της στο μεταξύ μας παιχνίδι, ωστόσο θέλει να εκφράσει την έντονη δυσαρέσκεια της για τη διαιτησία. Ο διαιτητής γέμισε με κίτρινες κάρτες τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, την ίδια στιγμή που ανέχονταν το σκληρό παιχνίδι των αντιπάλων και ήταν εκ διαμέτρου αντίθετος στα σφυρίγματα του. Τέτοιες διαιτησίες δεν εκφράζουν το τοπικό μας ποδόσφαιρο. Αυτό φυσικά δεν μειώνει την προσπάθεια των αντιπάλων, στους οποίους δίνουμε και πάλι συγχαρητήρια για τη νίκη τους και τους ευχαριστούμε θερμά για την άψογη φιλοξενία''.




































