Στον Πολυβώτη Νισύρου επέστρεψε ο Τάσος Σφακιανός… Ο νεαρός ποδοσφαιριστής έπαιζε στο πρώτο μισό της χρονιάς στον Α.Ο. Σύμης και αποφάσισε να επιστρέψει στην ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του για να την βοηθήσει να πετύχει τους στόχους της. Ο Τάσος Σφακιανός θέλει να ευχαριστήσει τους παίκτες, τον προπονητή και τη διοίκηση του Α.Ο. Σύμης για όλο αυτό τον καιρό της συνεργασίας, εύχεται καλή χρονιά και καλή συνέχεια στην ομάδα, χωρίς τραυματισμούς και να πραγματοποιήσει τους





































