Όπως είναι γνωστό, στην Α.Ε. Κατταβιάς θα συνεχίσει το ποδόσφαιρο, ο νεαρός Στέλιος Ποζατζίδης ο οποίος είχε παίξει για λογαριασμό της Α.Ε.Ρ.Α. στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής, που πέρσι είχε αγωνιστεί στον Κλεάνθη Παραδεισίου και φέτος είχε συμφωνήσει αρχικά με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, μίλησε στο 12sports για τη μετακόμιση του στην Α.Ε. Κατταβιάς. «Είμαι χαρούμενος για την μεταγραφή μου στη νέα μου ομάδα. Εύχομαι να συνεχιστεί με επιτυχία η νέα χρονιά για την Κατταβιά και κυρίως να έχουμε όλη την υγεία μας. Απ’ την πλευρά μου θα δώσω των καλύτερο μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της και ελπίζω να έχουμε μία άριστη συνεργασία, καταφέρνοντας να παίξουνε καλό ποδόσφαιρο».





































